SAYA SAYANG YUI


Aku mula suka kat YUI bila dengar lagu Tokyo & Life beberapa tahun lepas. Salah satu sebab aku suka giler dia, sebab dia pandai main gitar & alat-alat muzik yang lain. Tengok muka dia pon dah nampak dia ni tak sombong (agaknya). Kalau nak tau lebih lanjut pasal YUI, klik kat sini. Tapi bukan kisah cinta aku dengan YUI aku nak share kat entry kali ni. Aku nak share pasal album (single kot) baru dia bertajuk RAIN yang baru di'launch' pada 24 November 2010 lepas.


So, ni sedikit info pasal album tu:
  • Title: Rain
  • Artist: YUI
  • Genre: Ballad
  • Language: Japanese
  • Release Date: 2010.11.24

 

Tracklist

01. Rain
02. a room
03. How crazy ~YUI Acoustic Version~
04. Rain ~Instrumental~


DOWNLOAD !!

* download selagi available kat internet







0 Response to "SAYA SAYANG YUI"

Post a Comment